2 iulie 2012

Salata verde cu pui si sos picant de iaurt

Din nou salata. Tot incerc diferite combinatii astfel incat sa fie usoare, sarace in calorii ( pe cat posibil ) dar si satioase. Si aceasta salata este doar o sugestie pentru masa de pranz ( in cazul meu) sau o cina usoara si rapida.

Ingrediente:

1 salata verde (mi-ar fi placut mai mult eisberg sincer)
1 piept de pui
5-6 masline fara samburi
50g cascaval 
1/2 cutie iaurt cremos (am avut ceva de la olympus 5% grasime)
1/2 lingurita mustar (eu am avut englzesc si e ff iute)
1 catel de usturoi
2 lingurite zeama de lamaie
crutoane (optional)

Cascavalul si pieptul de pui l-am taiat cuburi iar salata verde fideluta.
Sosul : se amesteca iaurtul cu zeama de lamaie, mustarul si usturoiul zdrobit sau taiat foarte mic.

Pentru asezarea in farfurie las pozele sa ''vorbeasca''.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu