12 iulie 2012

Linguini cu anghinare si piept de pui

Singurul regret pe care il am la reteta asta este ca nu am gasit paste mai de calitate. Am cautat peste tot si parca as fi cautat trufe nu niste amarate de paste. Intr-un final am gasit un sortiment dar total nemultumita. Nu spun care sa nu ma dea cineva in judecata pentru anti recalama. 
Am avut mai multe sanse sa gasesc anghinare in ulei dar sincer mie personal nu mi-au spus nimic. Nu m-au dat pe spate deloc asa ca nu se stie cand le voi mai folosi.
O reteta din nou pe repede inainte caci in bucatarie nu aveam decat 40 de grade dupa ce am pus apa la fiert.

Ingrediente pt 1 portie:

linguini (pentru 1 persoana)
2 bucati anghinare (erau suficiente entru 1 portie)
1 piept de pui (120g gata facut la gratar)
1 cana sos de rosii (sau rosii cuburi)
1 ceapa mica
bucuioc proaspat
parmezan

Fierbem pastele conform indicatiilor de pe ambalaj.

Calim ceapa si adaugam rosiile. Daca sosul este prea zemos il lasam sa scada putin. 
Anghinarea este destul de sensibila asa ca am adaugat-o mai in ultimul moment. Pieptul de pui l-am taiat cubulete si apoi l-am adaugat in sos.
Pastele le scurgem si radem deaspura niste parmezan. Apoi le adaugam peste sos. Le mai tinem 1 minut sa mai traga putin din aroma sosului apoi la sfarsit mai radem niste parmezan deasupra.
Pofta buna!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu