10 mai 2012

Spaghete cu avocado si creveti

De mult doream sa traiesc aceasta experienta. M-am tot informat asupra retetei si s-a dovedit a fi extraordinar de simpla.

Ingrediente:

 1 avocado bine copt
 50g creveti
 3 catei de usturoi
 spaghete (pentru o portie)
 sare, piper

Se fierb spaghetele ( conform instructiunilor de pe ambalaj si gustul fiecaruia ) in apa cu sare.
Avocado se taie pe jumatate iar pulpa se va pasa cu usturoiul si condimentele. Eu l-am pasat la robot dar data viitoare o voi face cu mixerul vertical.
Crevetii se calesc in putin ulei de masline. La mine nu a fost nevoie de mai mult de 2 minute deoarece erau semipreparati.
Cand spaghetele au fost gata, le-am scurs de apa si in oala in care au fiert le-am amestecat cu sosul de avocado si crevetii caliti. 
Cine doreste, poate servi sosul peste paste.
Pofta buna!



Nu am poze cu sosul caci nu mi s-a parut foarte estetic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu