7 aprilie 2012

Piept de pui cu sos de ciuperci

         Sanatatea are gust. Asadar m-am decis sa va prezint un preparat gustos si destul de sarac in calorii. Este un preparat ideal pentru masa de pranz care ar trebui sa nu fie nici prea complexa nici prea saraca in calorii.
Pentru ca eu trebuie sa particip la  un eveniment foarte important in cateva saptamani, am decis sa imi prepar mai multe retete de salate si alte preparate sarace in grasimi. Pentru reteta de astazi avem nevoie de urmatoarele ingrediente:

1 piept de pui
3 ciuperci potrivite
50 ml smantana dulce pentru gatit 10% grasime
100g spanac
1 morcov potrivit
1 lingura ulei de masline
sare, piper

Pieptul de pui l-am gatit pe gratar pentru a fi pe placul meu.
Pentru sosul de ciuperci:
Ciupercile le-am taiat in felii subtiri. Le-am calit apoi in uleiul de masline pentru 2-3 minute. Peste ciupercile calite am adaugat smantana, sarea si piperul si am lasat pe foc cat sa scada smantana si sa se mai ingroase putin (fara sa adaug faina sau amidon).
Spanacul pe care l-am folosit eu a fost congelat. Ultimul spanac pe care l-am gasit in piata  anul trecut  l-am spalat si oparit apoi l-am congelat. Acum a fost perfect pentru preparatul meu.
Cand s-a dezghetat l-am calit pentru 2 minute intr-o tigaie, fara adaos de ulei sau alte grasimi.
Morcovul curatat se da pe razatoare si se serveste ca si garnitura alturi de spanac.
Pofta buna!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu