26 aprilie 2012

Cannelloni cu spanac si ricotta

Prima data cand am incercat paste cu spanac si rocotta au fost de fapt niste ravioli. Ricotta e cam ciudata din punctul meu de vedere. E ca urda, parca mult mai fina ca si textura. Dar in schimb combinatia cu spanac este buna...foarte buna.

Ingrediente pentru 2 portii:

spanac ( eu am avut cat incape in doua palme, oparit dar congelat caci nu am mai avut chef sa-l fac la vremea aia)
250g branza ricotta
6 tuburi cannelloni
4 catei de usturoi
1 bila de mozzarela
sos de paste sau suc de rosii
putin unt pentru uns tava

Spanacul l-am tocat mai marunt si l-am scurs foarte bine. Si ricotta am lasat-o putin la scurs.
In poza se vede un ou pe care nu l-am mai pus in compozitie. Am ales sa folosesc sosul de paste deja facut caci e mai aromat putin. Dar azi mi-am luat  un ghiveci cu busuioc si de acum voi avea vesnic busuioc proaspat.
Spanacul l-am amestecat cu branza si usturoiul pisat pana s-au imbinat perfect. M-am ajutat de o seringa (aceea care o folosec si la torturi) sa pot umple cannelloni caci textura compozitiei m-a impiedicat sa-i pot umple cu o lingurita.
Tava se unge cu unt si se aseaza tuburile. Peste ei se adauga 3-4 linguri de sos de rosii. Mozzarela am taiat-o felii si am asezat-o peste tuburi.
Au stat la cuptor la foc mic pana mozzarela s-a rumenit frumos.
Pofta buna!












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu