29 februarie 2012

Pilaf cu pipote si inimi

Asta trebuie sa recunosc ca e inventia mamei mele. Si pentru ca ea a trebuit sa plece a ramas pe capul meu. Dupa cateva contradictii bineinteles ca am facut ca mine...ce zicea ea parca nu avea logica. Orezul a fost tare gustos dar despre partea de pipote si inimi n-am ce va spune ca nu pot manca asa ceva.

Ingrediente:

1 cutie de pipote si inimi
1 ceapa potrivita
4 ciuperci potrivite
2 cani de orez
sare, piper, ulei


In primul rand am fiert pentru  1 ora pipotele si inimile in apa cu sare. Am luat spuma rezultata la fiert iar daca apa a scazut am completat.
Cand pipotele si inimile erau aproape gata am tocat ceapa marunt iar ciupercile le-am taiat  in 6. Ceapa am calit-o in putin ulei de masline.Cand a devenit translucida am calit si ciupercile.Peste ciuperci si ceapa am adaugat orezul si pipotele si am mai calit 1-2 minute.
Am adaugat apa cat sa acopere si am potrivit de sare si piper.A stat pe foc 15-18 minute timp in care am mai amestecat de vreo doua ori.L-am lasat acoperit in 15 minute pana l-am servit.
Pofta buna!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu