4 februarie 2012

Kataif

Nu am stat degeaba de la ultima postare, dar lipsa timpului a facut sa absentez putin. 
Nu ma las pana nu gasesc taitei  proaspeti pentru kataif dar pana atunci am gasit deja facuti. Am scotocit tot netul si am citit nu mai stiu unde ca ar fi un domn de origine turca care are un magazin pe undeva aproape de mine.M-am deplasat la magazinul cu pricina si am gasit asa cum ii veti vedea in pozele ce vor urma.M-a invatat tipul cum sa fac siropul de zahar si ce as putea sa fac cu ei.Am facut doar siropul cum a spus  el caci eu vroiam ceva cu frisca.Cutia a costat doar 7 lei si noua ne-a fost suficienta.Oricum mi-a promis ca aduce ce vreau eu cand se va termina cu zapada asta caci tirul lui cu marfa a ramas blocat prin Turcia.


1 cutie taitei
1 cana de zahar
1/2 cana cu apa
esenta vanilie
1 cana de frisca lichida

Eu recunosc ca nu am facut foarte mult sirop.Daca doriti si mai zemosi taiteii de kataif dublati cantitatea.
Am fiert la foc mic siropul din apa, zahar si esenta de vanilie pana s-a topit zaharul.Cat el fierbea am batut frisca pana s-a intarit.Nu necesita multa frisca, eu am pus pe fiecare patratel o lingura si jumatate.
Doua patratele de taitei i-am maruntit ca sa-i pot pune peste frisca.
Peste patratelele ramase am turnat siropul fierbinte.Am lasat sa se raceasca si pe fiecare patrat in parte am turnat frica si cativa taitei striviti.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu