18 februarie 2012

Cannelloni bolognese

....cu ciuperci. Am crezut ca nu o sa-mi ajunga carnea pentru toti si am mai completat cu niste ciupercute. Sosul ar fi fost suficient si fara ciuperci dar au adus un plus de gust si consistenta. Ce a ramas combinam maine cu niste tagliatelle.
Mentionez ca eu nu folosesc sos Bechamel. El se pune de obicei peste cannelloni sau foile de lasagna dar eu oficial nu-l suport, ca de altfel sosurile albe in general. Asa ca e doar o reteta adaptata gustului meu.

Ingrediente:

300g carne tocata (amestec)
8 buc cannelloni
1 ceapa medie
1 morcov mic
4 ciuperci medii
100g smanatana
100g cascaval ras
1 bila mozarella
1 pahar suc de rosii
1 pahar vin alb demidulce
50g parmesan ras
sare, piper, condimente Italia

Am preparat sosul astfel:

Calim ceapa si morcovul si ciupercile.Adaugam carnea si o calim pana se mazareste.Peste toate adaugam vinul si lasam la foc potrivit 5 minute.Peste toate adaugam sucul de rosii si fierbem pana carnea este gatita si sosul a scazut.

In vasul termorezistent in care se vor coace cannelloni ii umplem cu sosul de mai sus.Peste ei adaugam smantana amestecata cu cascavalul ras in loc de sosul Bechamel.Mozarella o taiem felii si o asezam peste cannelloni si ''sosul Bechamel''.
Se coace la 150-180 de grade pentru 30-45 de minute in functie de cuptor.Eu am lasat pana s-a rumenit mozarella. Peste preparatul fierbinte am adaugat parmesan pentru un plus de gust.
Pofta buna!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu