7 ianuarie 2012

Taitei de orez cu pui si legume

In primul rand incep prin a-mi cere scuze pentru calitatea pozelor.Daca e intuneric afara aparatul meu intra in greva.E batran, plictisit si nu are nicio sansa sa fie inlocuit in cel mai scurt timp. Ceva a iesit si sper sa va placa...mie cu siguranta mi-a placut si priit. Taiteii ii luasem de la magazinul cu produse chinezesti din Dragonul Rosu si de mult timp vroiam sa fac ceva cu ei. Am folosit asa:

100g taitei de orez (2 rotocoale)
50g piept pui 
2 lingurite amidon
3 lingurite sos soia +  2 lingurite pe care le-am adaugat spre sfarsit
1 lingurita ghimbir ras
2 cani legume congelate ''china mix''
3 ciuperci urechi de lemn
piper, praf de usturoi

In primul rand am pus apa la fiert pentru taiteii de orez. Cubuletele de pui le-am dat prin amidon apoi le-am pus intr-un castronel apoi am adaugat peste ele ghimbirul ras, sosul de soia si praful de usturoi.Le-am lasat sa stea 15 minute la marinat. Sincer nu am un wok dar intr-o tigaie ceva mai inalta am incins putin ulei in care am rumenit carnea de pui. Inainte sa fie complet gatita am adaugat legumele congelate si ciupercile (tinute in apa fiarta vreo 5 minute).Taiteii se fac foarte repede asa ca i-am pus in apa fiarta pentru doar 2 minute.I-am scos din apa fiarta si i-am adaugat peste carne si legume. Am mai amestecat 1 minute toate ingredientele cu cel 2 lingurite de sos de soia si am servit cald.
Pofta buna!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu