22 ianuarie 2012

Papricas de pui cu gnocchi

Eu ma declar pofticioasa anului. 
Luni la filmarea pentru Master Chef Romania a adus fiecare ce a crezut ca ar fi mai bun si mai potrivit pentru concurs.Pe langa zecile de preparate de mancare chinezeasca am admirat doua retete cu nimic iesite din comun dar extraordinare.Un domn foarte simpatic a gatit o fasole scazuta extraordinara din care nu am rezistat sa nu gust.Ce avea deosebit? Tarhon.Nu am stiut, nu am mai auzit dar sigur voi incerca in curand.A doua reteta a fost papricasul de pui cu chimen si ca garnitura...gnocchi.Din aceasta nu am putut gusta...dar azi mi-am facut pofta.

Ingrediente:
un pui (pe care l-am transat eu)
1/2 cutie rosii cuburi
2 cepe medii
1 ardei rosu
5 catei de usturoi
piper, chimen, boia de ardei dulce/iute, sare, 2 foi de dafin

Am calit bucatile de  pui in putin ulei.Cand s-a rumenit putin l-am scos si in uleiul ramas am pus la calit ceapa, ardeiul si usturoiul.Cat ele se caleau am macinat piperul boabe (eu am avut unul colorat) si chimenul.Vroiam aroma chimenului dar nu sa-l rod.Cand ceapa era translucida am adaugat puiul inapoi in cratita si doua polonice de apa.Le-am tinut acoperite la foc mediu vreo 10 minute.Dupa cele 10 minute am adaugat rosiile si condimentele.
Am tinut la foc mic pana carnea a fost facuta. In timp ce puiul isi vedea de treaba aveam o oala cu apa si sare pe foc pentru gnocchi.Cand apa clocotea si puiul era 99% facut am pus la fiert gnocchi.Se fac repede, in vreo 2 minute.Cand sunt gata ei se ridica la suprafata apei in care fierb.
Daca sosul vi se pare prea zemos si il vreti mai gros se poate adauga 1 lingura de faina.
Pofta buna!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu