11 noiembrie 2011

Taouk

Asta seara mi-am creat o seara arabeasca.Eu credeam ca taouk este chestia aia de la fast food-ul din mall.Dar cand am ajuns pe taram arab si mi s-a pus in fata taouk am crezut ca ei fac glume nu ca romanii au adaptat reteta.Eu eram foarte sigura ca e ce stiam eu...nici acum nu stiu cum am avut tupeu sa-i pun pe ei la indoiala.Eu am facut o cantitate mica doar pentru mine caci unii nu au dat pastrama de berbec pe nebuniile mele.Am folosit asa:

1/2 piept de pui fara os
1 lamaie mica
6 catei de usturoi
ulei de masline
sare, piper
2 lipii
humus (cumparat)

Am spalat pieptul de pui si l-am taiat cubulete nu foarte mari.Am curatat si pisat usturoiul, iar lamaia am stors-o.Intr-o tigaie am calit in uleiul de masline cuburile de pui.Cand s-au gatit cam 90% am adaugat usturoiul si zeama de lamaie.Am lasat la foc mic aproximativ 10 minute pana a scazut zeama.
Modul de servire nu e tocmai european.Intr-o bucata mica de lipie se pune un cub de pui si apoi se intinge in humus.Eu am facut-o romaneste si am folosit furculita.Au ras de mine dar obiceiurile vechi se schimba greu.
Pofta buna!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu