11 noiembrie 2011

Placinta cu dovleac si stafide

Trecea toamna si nu faceam si eu placinta cu dovleac.Si sa nu fie asa banala am adaugat niste stafide.
Ingrediente:

Pentru foaie:
3 cani de faina
1 ou
1 lingura de zahar
1 lingura cu miere
50 g unt
1 lingurita de otet
1/2 cana cu apa

Pentru umplutura:

500g dovleac dat pe razatoarea mare
1/2 cana de zahar
1/2 cana de stafide
2 linguri de scortisoara

Foaia am facut-o amestecand intr-un castron toate ingredientele.Am framantat pana nu s-a mai lipit de degete.Am lasat-o sa se odihneasca o jumatate de ora la rece.
Pentru umplutura am calit dovleacul cu stafidele, zaharul si scotisoara intr-o tigaie de teflon pana s-a inmuiat dovleacul.Am scurs zeama pe care  a lasat-o dovleacul si am lasat sa se raceasca.
Am intins foaia destul de subtire si am pus umplutura pe margine.Am rulat-o si apoi cu un cutit am trasat cateva linii sa o pot taia bine cand va fi gata.
Cand s-a racit am pudrat zahar peste ea.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu