29 noiembrie 2011

Orez cu legume (de Post)

A fost atat de buuunnn!!!Am mai facut orez/pilaf, am mai mancat orez/pilaf deoarece sunt un mare fan al orezului sub orice forma si de orice origine dar asta mi-a intrat la inima.Imi era frica sa nu uit reteta astfel incat sa o fac identica data viitoare.Eu am facut doar doua portii si nu am folosit multe ingrediente.Ingrediente:

2 ciuperci
1 morcov
1 ardei gras mic
1 ceapa potrvita
1 ceasca de orez
2 cesti si jumatate de apa
2 cuburi de legume.

Am calit ceapa in putin ulei de masline.Cand aceasta a fost translucida am adaugat si ciupercile.In momentul in care au fost gata si ciupercile am adaugat morcovul si ardeiul taiat cubulete mici.Am calit pentru doua minute toate legumele apoi am adaugat orezul.Le-am invartit de cateva ori si am adaugat apa si cuburile de legume.Am tinut pe foc fix 20 de minute cat scria pe punga dar in acest timp am amestecat la fiecare 5 minute.Am avut ocazia sa mananc in doua locuri un orez/pilaf  absolut minunat care nu o sa-l uit niciodata si de mult am vrut sa ajung la performanta de a face un orez ca a lor.In ultima vreme mi-a iesit destul de uscat.Am dat vina pe marca de orez folosit si pe faptul ca de multe ori il bagam si la cuptor.Nu stiu ce faceam dar ieri l-am nimerit perfect.Ce-i drept nu l-am mai bagat la cuptor.Dupa cele 20 de minute cat a stat pe foc l-am lasat acoperit si a absorbit toata apa.A iesit o combinatie de pilaf (ca si gust) si orez de garnitura (pentru ca absorbind toata apa a ramas bob cu bob).
A fost excelent!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu