6 noiembrie 2011

Ciorba de vacuta

Eu am vrut...eu n-am mancat.Eu nu mananc ciorba de cand eram mica..nu stiu daca am mancat 10 ciorbe in toata viata.Dar azi am vrut eu ciorba de vacuta cu toate ca nu mananc nici carne de vita.Si m-am pus pe treabaa...am cumparat carnita, am faut-o cuburi, am luat bors..am fiert la carnea aia un veac..si n-am putut sa mananc mai mult de cateva cuburi de cartof.Eu iubesc foarte mult vacutele si aveam grija de una la tara cand eram mica fapt pentru care nu pot manca vita sub nici o forma..fasa ca maine trebuie sa impart ciorba si cu altii.Am folosit asa:

250g pulpa de vita
1 rasol de vita
1 cartof
1 morcov
1 telina
1 cepa mare
1/2 cutie rosii tocate cuburi
500ml bors proaspat
delikat
In primul rand mi-am tocat legumele si carnea cuburi.Carnea am pus-o la fiert ca stiam ca ii trebuie mult sa fiarba.Dupa ce mi s-a dat verdictul ca nu-i mai trebuie mult sa fiarba (cam 1 ora jumate) am adaugat legumele si rosiile.Cand legumele s-au fiert cam trei sferturi am adaugat borsul.Am mai fiert 10 minute si a fost gata.


 Carnea e doar pentru poza.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu