30 octombrie 2011

Clatite cu cascaval

Satui de clatitele clasice dulci am zis sa incercam si ceva altfel.Din categoria amintiri din copilarie am creat clatitele cu cascaval.In copilarie mai adaugam si sunca numai ca  azi nu am avut la indemana.Am modificat reteta de clatite pe care o faceam de obicei dupa una pe care o faceam in Anglia (din revista Good Food..varianta de acolo).Am facut asa:

4 oua
1 litru lapte (am folosit cu 3.5%grasime)
100g zahar (pare mai nepotrivit dar eu am folosit si pentru ca am facut jumatate cu cascaval si jumatate cu dulceata sau ciocolata)
70g unt
faina (cam 2 cani)
praf de copt (1 varf de lingurita)
cascaval ras
Am batut ouale intregi cu zaharul.Cand zaharul s-a topit pe jumatate am adaugat lapteleAm adaugat apoi faina amestecata cu praful de copt (2 cani cu aproximatie) pana a iesit de consistenta unei smantani.In tigaia in care urmau sa fie facute clatitele am topit untul pe care l-am adaugat apoi in compozitia de clatite.Treaba cu untul iar e ceva ce nu faceam inainte si de aceea ieseau de cele mai dese ori uscate si se si lipeau.Am incins tigaia foarte bine si am executat clatitele.Le umpleam cu cascaval in momentul in care le scoteam din tigaie pentru ca acesta sa se topeasca.Puteti incerca si varianta fara zahar...eu o prefer pe aceasta insa.
Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu