30 octombrie 2011

Aripioare picante la cuptor.

Am momente cand mi-e pofta cateodata de lucruri pe care le uram acum cateva zile.Asa a fost si cu pofta mea de aripioare picante.Ca sa mai fugim de colesterol am evitat sa le prajesc asa ca le-am facut la cuptor.Ca sa ma asigur ca sunt gatite bine le-am facut mai intai in punga si apoi le-am eliberat in tava de la cuptor pe hartie de copt.Am avut nevoie de:

1 tavita de aripioare
usturoi, mustar, condimente pentru pui, ardei iuti tocati, deliakat, piper, praf de usturoi, ulei de masline

Intr-un castronel am pus toate ''prafurile'', 1 lungurita de mustar iute, 1 lingurita mustar dulce, 1 lingurita ulei de masline si usturoiul pisat.Dupa ce am spalat aripioarele le-am ''tavalit'' prin sosul facut din toate condimentele.Au iesit putin sarate pentru ca am uitat ca si condimentele pentru pui au sare si delikatul la fel.Dupa toata operatiunea le-am bagat in punga, am inchis-o bine, i-am dat cateva gauri cu o scobitoare si am bagat-o la cuptor pentru vreo 10 minute.Le-am scos din punga pentru ca le vroiam rumenite.Am apelat la punga pentru a le fragezi.Le-am mai lasat pana s-au rumenit frumos, adica inca vreo 15 minute.Initial trebuiau servite cu mujdei de usturoi si mamaliga dar...era 11 noaptea si nu am mai gasit putere.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu