25 septembrie 2011

Ardei umpluti

Pentru ca mai aveau putin si se ofileau am ales sa-i umplu pe bietii ardei.Si cum mie imi place carnea tocata la nebunie au fost numai buni.

1 kg ardei grasi potriviti
1 kg amestec carne tocata vita si porc.
delikat, piper, cimbru uscat
500 ml suc de rosii
1/2 cana de orez
2 cepe potrivite

Carnea tocata am amestecat-o cu condimentele, orezul si ceapa.Ardeilor le-am taiat partea de sus care am folosit-o pe post de capac.I-am spalat si curatat de seminte apoi i-am umplut cu amestecul de carne tocata.
I-am asezat frumos in cratita sa stea cat mai fix...sa nu avem surprize, am turnat si sucul de rosii (cam pana la jumatatea ardeilor...daca mai e nevoie completati) si i-am dat la foc mic timp de 1 ora..1 ora jumate pana ce cqarnea era facuta si ardeiul mai moale.Am servit cu smantana si cu multa pofta.


 Am facut proba sa nu tai prea multi.Dar mie la cratita asta asa mi-au intrat mereu 1 kg ardei cu 1kg de carne.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu