29 iulie 2011

Orez cu lapte

Aceasta reteta poate fi trecuta la capitolul amintiri din copilarie.Si nu numai din copilaria mea ci si din a tatalui meu.Dulceata pusa deasupra face parte din amintirile lui din copilarie.Dupa reteta asta o sa mai postez una tot din capitolul amintiri.Am folosit un orez cu bob foarte mare pe care l-am ''furat'' de la mama.Masura mea a fost un castronel in care am lasat la inmuiat orezul peste noapte (aceasta operatiune face parte din amintirile altcuiva pe care am vrut sa le respect).Ingrediente:

1 masura de orez cu bob mare
2 masuri si jumatate de lapte
2 linguri de miere
2 plicuri zahar vanilat
dulceata de capsuni
Eu am lasat orezul la inmuiat o noapte intr-un castronel.Cu acelasi castron am masurat si laptele (2 si jumatate).Sincer mergeau si 3 masuri, cat a fost cald a fost mai ''lichid'' (si mie asa imi place) apoi cand s-a racit s-a solidificat.Am lasat sa fiarba la foc mic mic (cu ochii pe oala) pentru vreo 15-20 minute din momentul in care laptele a inceput sa fiarba.Zaharul vanilat si mierea le-am adaugat la sfarsit...cand am stins focul.Am servit cu dulceata.Pofta buna!...eu am avut o maaree pofta.




Un comentariu: