15 iunie 2011

Tortiglioni cu fructe de mare

Am vrut sa folosesc fructele de mare pentru altceva dar nu s-a nimerit.Si cum pofta mea de paste este mereu prezenta le-am combinat cu cealalta pofta..de fructe de mare.

Reteta pentru o portie:
50g paste tortiglioni
50g sos de rosii pentru paste
fructe de mare si 2 bucati de surimi
Nu am mai scris cantitatea pentru ultimul ingredient deoarece la mine au fost mult mai multe decat erau necesare (le pregatisem pentru altceva).Am fiert pastele in apa cu sare pentru fix 12 minute cum scria pe ambalaj.Marturisesc faptul ca este prima data cand respect timpul scris pe ambalaj pentru ca mie imi plac mai fierte.Le tin aproape mereu cu 1-2 minute mai mult.Cand pastele s-au fiert le-am scurs dar am mai pastrat putina apa.Peste paste am adaugat fructele de mare, sosul de rosii si busuioc si am mai tinut pentru inca 3 minute.Ar fi fost excelent busuioc proaspat dar nu am gasit pe nicaieri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu