4 mai 2011

Noodels cu pui si legume

Ceva nou pentru ca acum am ingredientele la indemana..si am pentru cine sa gatesc genul asta de preparat.Este foarte simplu de preparat cand foamea a pus stapanire pe stomacul tau si foarte rapid.Am folosit asa:
2 portii noodles (erau impachetati individual)
1 piept de pui mic
3 liguri sos de soia
1 lingura sos Worchester
1 lingura ulei de susan
ulei de susan pentru prajit
1/2 morcov
3 felii de ardei gras verde
3 felii ardei gras galben
200g legume congelate (mazare, porumb,  morcov, ardei gras).
Cu cateva ore inainte am taiat pieptul de pui cubulete si l-am lasat la marinat pentru vreo 2 ore.Nu e necesar atata timp dar masa mea trebuia sa fie gata peste 2 ore.
Am pus apa la fiert pentru noodles.In wok am incins uleiul de susan si am calit pieptul de pui.Cand puiul s-a rumenit am adaugat morcovul taiat bastonase subtiri si ardeiul gras.Dupa vreo doua minute am adaugat si legumele congelate si cam un polonic din apa de la taitei sa nu se lipeasca.Am mai tinut pe foc pentru inca vreo 2 minute....si gata masa!













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu