3 decembrie 2010

Chec in forma de guguluf

6 oua
1 cana de zahar
1 plic zahar vanilat
1 esenta vanilie
2 linguri de cacao
1 lingurita ulei
1 cana de faina
1 praf de sare
1/2 plic praf de copr

Am batut galbenusurile cu zaharul pana s-au albit.Am batut albusurile spuma cu un praf de sare.Peste galbenusuri am adaugat incet cu o ligura de lemn albusurile.Peste compozitia de oua am adaugat faina amestecata cu praful de copt.Am scris o cana de faina cu aproximatie pentru ca eu torn faina dintr-o strecoratoare si cu aproximatie asa imi iesea, o cana.Trebuie sa iasa ca o smantana groasa.La  sfarsit am adaugat o lingurita de ulei si am mai amestecat putin.Am oprit putina compozitie pentru a o amesteca cu cacao.O parte din compozitia de cacao am pus-o pe fundul formei apoi am turnat din compozitia alba si apoi iar cacao.
Am turnat-o in forma de guguluf pe care am gasit-o intr-un magazin din orasul Zimnicea.Era ultimul loc din lume in care ma asteptam sa gasesc asa ceva si la un pret mic fata de internet unde ma vazut-o si la 85 de lei.E interesant faptul ca forma nu se mai unge cu nimic si chiar daca e din silicon rezista la cuptor.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu