19 noiembrie 2010

Tort....pentru tata

Trebuia sa fie ceva special si in ton cu ceea ce ii place.Asa a iesit tortul acesta, cu ceea ce ii place si ceva ce ii dorim.

Am facut mai multe creme, dar blaturile din lipsa de timp am apelat iar la cele de la bulgari.
crema 1:
1 pachet de  unt
150 ml frisca lichida
200g ciocolata neagra

crema 2:
1 pachet de unt
150 ml frisca lichida
150g ciocolata alba

crema 3:
1 pachet crema la plic cu aroma de lichior
200 ml lapte dulce

crema 4:

1 pachet frisca
150 ml lapte

Am mai facut si crema la plic pentru ca ma saturasem de mixat unt si am considerat ca va fi prea gretos cu toate cremele de unt.
La cremele de unt am lasat untul la temperatura camerei, am topit pe baie de aburi ciocolata in frisca lichida si cand s-a racit am adaugat-o in unt mixand incontinuu.
Nu am insiropat blaturile ca sunt destul de firave si cred ca se destrama.

Omuletul l-am facut din pasta de lapte praf, reteta ce am gasit-o pe blogul lui Lili.Am folosit o punga de lapte praf de 130g se energizant cat sa se faca pasta..A iesit ca o pasta nici tare nici moale.

Am folosit si ceva coloranti sa pot sa-i fac cateva chestii.
Casuta e facuta din biscuiti cu nuttela sa-i pot lipi.Am invelit-o cu pasta de lapte praf si acoperisul l-am facut din pasta de zahar, tot de la Lili.Pasta de zahar se face din zahar pudra, o cana si o lingura de miere.Tot aici mai punem si o lingurita de gelatina incalzita pe baie de aburi si framantam.
Am acoperit tortul cu frisca pe care am facut-o verde cu ajutorul colorantilor.
Sincer nu e vreo minune dar faptul ca l-am facut eu ( asa cum a iesit el) conteaza mai mult decat orice alt tort de la cofetarie.

 Pasta de lapte praf
 Pasta de zahar

 Crema alba, la cea neagra ma uitat sa fac poza.
 Casuta.
 Tata :))




E haios si sigur gustos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu