8 octombrie 2010

Prajitura DOBOS

1 pachet foi cumparate pentru prajitura dobos
4 oua
1 pachet de unt
1 cana de zahar
1 plic zahar vanilat
1 esenta de vanilie
2 lingurite de cacao
50-100 ml frisca lichida
50-100 g ciocolata


Mi s-a parut ca nu are sens sa ma chinui cu foile de dobos, asa ca am cumpart un pachet cu 5 foi foarte subtiri si bune.Costa cam 6.5 lei si chiar nu avea rost sa coc o jumatate de zi la ele.
Asa ca am facut doar crema.
Am batut cele 4 oua bine cu zaharul, le-am pui apoi cu bucatelele de ciocolata si cacaoa pe baie de aburi.
Cand s-a ingrosat am luat dupa foc castronul si l-am bagat in apa rece sa se raceasca repejor.
Cat s-a racit crema am batut untul spuma si l-am pus la rece.Dupa ce s-a racit am adaugat incet peste unt crema si am batut in continuare cu mixerul.
Glazura nu am facu-o cu zahar ars ca in clasica reteta ci am facut o crema din frisca lichida si ciocolata pus pe baie de aburi ca la negresa.
Puneti apoi la frigier. E buna rece, chiar a doua zi.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu