24 octombrie 2010

Prajitura Chira

Aceasta prajitura am facut-o repede, repede pentru bunica mea si asa am si numit-o.

Blat cumparat ( eu am avut unul dreptunghi )
100g cocos razuit
Lapte
200 ml frisca lichida
150g ciocolata cu lapte
visine din visinata
sirop

A trebuit sa cumpar blatul deoarece a trebui sa o fac ff repede.
Am pus cocosul in lapte cat sa-l acopere dar recomand sa fie mai putin lapte.
Am batut 100 ml de frisca lichida cu cocosul scurs bine ( aceasta a fost una din creme).
Blatul meu cumparat a avut 4 foi si pe prima de jos am pus visine din visinata, fara samburi.
Am insiropat urmatorul blat si am pus crema de cocos.
Urmatorul blat l-am umplut cu o crema facuta din ciocolata topita pe baie de aburi si cu crema de cocos ramasa deoarece blaturile au fost destul de mici.
Glazura a fost facuta din frisca lichida cu ciocolata(100g) cu lapte topita de asemenea pe baie de aburi.
Am ornat cu frisca si visine si i-am facut semn mamei sa o taie in triunghiuri.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu