18 octombrie 2010

Pastrav la cuptor cu sparanghel

Eu in general gatesc doar pentru prietenul meu si maxim 4 portii.De cele mai multe ori doar o portie.
Am cautat vreo 2 luni faimosul sparanghel verde.Eram asa curioasa cum e....si am gasit intr-o zi la carrefour la vreo 30 de lei un snop de vreo 300g.A treia zi era la doat 6 lei;)) si m-am riscat.Am folosit doar jumatate dintr-un bat deoarece cealalta jumatate era aproape stricat.
Are gust de fasole verde, e ok, dar nu cred ca e pentru oricine.Eu vroiam sa ma dau mare in fata domnului meu....si mi-a iesit :)).

1 pastrav cum considerati de mare sau chiar mai multi.
Sparanghel
2 cartofi mici
patrunjel tocat

Pastravul l-am luat curatat si i-am taiat capul si coada.Sparanghelul l-am fiert putin, vreo 5 min apoi l-am calit in unt, cam tot vreo 5 min.Cartoful l-am fiert ca pentru natur.
Pe un vas de yena am pus pastravul vreo 20 de min la cuptor la foc potrivit.Se face repede dar sa stati cu ochii pe el.

Le-am pus toate pe platou si am servit cu verdeata tocata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu